torsdag 15. oktober 2009

Marit`s SVINGENDE STRIPER




Jeg går vist aldri lei av å strikke sokker. Trodde jeg var det en periode tidligere i år, men NEI, det går vist ikke an det. Her har jeg strikket Marit`s sokker med hullmønster i 6-tråders SUPERSOCKE Wellness II garn. Dette garnet består av 75 % ren, ny ull/25 % polyamid med Aloe Vera, Jojobaolje og vitamin E, og er bare utrolig godt å strikke av.


Ellers så strikker jeg sokker til indianderbarn i Guetemala for tiden. Jeg hadde et innlegg om det i den gamle bloggen min, så hvis du har lyst til å være med med et par eller to, er det kjempekoselig.


Det står litt om det her: http://aa65ek.blogs.no/

3 kommentarer:

Marit sa...

Hei hei :)

Var det DE sokkene du mente. :) Skjønte det nå. Hadde forresten besøk av to strikkepub-damer i går som hadde sett notevantene/Musica på siden din, så nå har jeg oversatt den til norsk på gratisoppskrifter.no. :)

Unknown sa...

Lekre sokker Åse.

glise sa...

Nydelige!!
Mine farger det der!!