mandag 11. januar 2010

Zephyr Socks og Baktus

Godt Nytt År alle sammen!

Håper dere har hatt en fin jule- og nyttårsfeiring dere også! Det har desverre vært lite blogging på meg i det siste, men litt har jeg da hatt på pinnene allikevel.



Her har jeg strikket Zephyr Socks. Dette er et mønster jeg har hatt stående på lista mi lenge, og de var ordentlig moro å strikke. Jeg har brukt Sterk garnet fra Du Store Alpakka.




Baktus skjerf strikket i Mini Mochi, farge Violets rainbow.


2 par vanlig raggsokkstrikk i Sterk garn, og

til slutt Nine-to-five socks i Online 6-tråds SUPERSOCKE Wellness II

4 kommentarer:

Tanja sa...

Hei på deg!:) Er det liv i deg?:) Vet ikke hvor mange ganger jeg har vært inne her.... (ikke at jeg er noe særlig raskere til å blogge da men..) Synes jeg har sett Baktusen før;) Herlig sjal og herlige farger. Og så mange flotte sokker. Sterk er et nydelig sokkegarn. Har du strikket noe av Tallinn-garnet enda eller? I kveld har jeg faktisk tenkt å strikke en lapp til GAAA-teppet, det er lenge siden. Ha en fin kveld:))

RigmorNY sa...

Godt nytt år. Endelig livstegn fra deg, du er savnet. Som alltid flotte sokker i kvikke farger. Har strikket i Sterk-garnet selv og det er helt supert å ha på pinnene. Selv holder jeg på med attevottene som kommer fra Muffins verden.
Har hatt e flott jul med alle ungene hos meg. Ha ei hærlig uke

Marit sa...

Så bra Baktus ble i Mini-Mochi! Var det jeg visste... ;) Og sokkene er kjempefine også. Digger den fargen av Online Wellness. :)

LivM sa...

Sier som Tanja, at det var godt å se livstegn fra deg! Men strikke har du jo gjort og det en hel del flotte ting igjen! Sterk har jeg kjøpt men ikke fått somlet meg til å prøve enda. Ha en riktig fin helg Åse!