onsdag 10. februar 2010

Angee - Sock Innovation

Pattern: Sock Innovation, Angee Sock
Yarn: Online Supersocke Florida Color







Jeg har så ofte tenkt at nå skal jeg få strikket noen av sokkene i boka "Sock Innovasjon" av Cookie a, men boka er blitt tatt fram og bladd i hundre og ørten ganger, men er blitt med det. Her om kvelden lukket jeg bare øynene og åpna boka på Angee sokkene, og da ble det til at jeg startet med disse.

Det er moro med sokker .... ja, det er jo ikke helt nytt fra min side da.

6 kommentarer:

Linda sa...

Heisann so fine sokkar då. Eg har den boka eg og men er ikkje kome så langt at eg har strikka nokon eg heller. Men det er no kkjekt å bla i den.

LivM sa...

Sokkene ble jo lekre og fargen er bare nydelig. Men så er jo jeg helt blå da!!

Sylvia sa...

Alle sokkene du strikker blir flotte. Og de to lilla parene jeg har fått av deg er i daglig bruk. Jeg klarer meg ikke uten. De begynner snart å bli slitt, men har holdt seg veldig bra!!!
Men "bombe" selv JEG strikker sokker for tiden, men ikke gjør deg opp de store forventninger! De er kun enkle og kjedelige, men de varmer!
Kan du vente litt på Sterk garnet tror du? Jeg holder dem av, men orker ikke til byen i dag. Min første fridag på "ferien" min, og den vil jeg tilbringe hjemme med strikketøyet. Ute er det snestorm, og det frister ikke å ut. Den nye bilen er ennå ikke her, så da må jeg gå. Ikke i dag!!!
God helg til deg, Åse. Klem

Tanja sa...

Kjempefine sokker, Åse!:) Jeg har bare strikket de to første parene i boka, men har jo planer om alle etterhvert. Synd det er så mye på "to do"-lista mi.... Og lengre blir den for hver dag!

Elin sa...

Lekre sokker som alltid :D

Anita Cecilie sa...

Fine sokker. Godt å se at andre også har strikkedilla. Denne vinteren har virkelig lagt anlegget for gode strikkekvelder. Har strikket det samme babyteppe som du har lengre nede på siden. Det teppet var veldig greit å strikke, også ble det utrolig effektfult.